Oversikt
Utleiere og forvaltere kan gi en vurdering av feriegjester som har booket og betalt gjennom nettsidene våre. Disse vurderingene blir vist som en gjennomsnittlig rangering til utleiere når en feriegjest sender dem en bookingforespørsel. Hvis feriegjesten har fått en vurdering av tidligere utleiere, vises gjennomsnittsrangeringen øverst i meldingshistorikken i innboksen til utleieren eller forvalteren. 

Anmodning
Hvis feriegjesten booker og betaler gjennom nettstedet vårt, vil utleieren eller forvalteren se et kort i markedsoversikten sin på utsjekkingsdagen med en oppfordring om å vurdere feriegjesten. Utleiere som ikke har gitt en vurdering av gjestene sine, vil motta en e-post tre dager etter gjestenes opphold. Utleiere kan vurdere feriegjestene på en skala fra én til fem stjerner på områdene helhetlig opplevelse, renhold, kommunikasjon og overholdelse av husreglene. Det er ingen tekstbokser. 

Tidslinje
Feriegjesten og utleieren eller forvalteren har ett år på seg til å sende inn en anmeldelse. Når en av partene har sendt inn en anmeldelse, har den andre parten 14 dager på seg til å sende inn sin egen anmeldelse. Anmeldelsene er private i denne 14-dagersperioden. Når det har gått 14 dager eller begge partene har sendt inn anmeldelsene sine, publiseres anmeldelsene på nettstedet. Ingen av partene kan endre anmeldelsene etter at de er publisert. 

Visning
Feriegjestenes rangering er ikke offentlig tilgjengelig. Utleiere og forvaltere kan se den gjennomsnittlige stjernerangeringen til potensielle feriegjester de er i kontakt med. Så snart en booking er gjennomført, kan utleieren fortsatt se den gjennomsnittlige stjernerangeringen til den aktuelle feriegjesten. Andre feriegjester og utleiere som ikke er i kontakt med den aktuelle feriegjesten, kan ikke se feriegjestens rangering. Feriegjester som blir vurdert, kan se rangeringen de har, i profilen sin.