Etter at du har sendt en bookingforespørsel, har utleiere og forvaltere 24 timer på seg til å enten akseptere eller avslå forespørselen din. Hvis de ikke gjør noen av delene, vil vi avslå forespørselen automatisk slik at du heller kan sende en bookingforespørsel til en annen feriebolig. 

Dersom du ennå ikke har fått et svar, kan du gjøre følgende mens du venter:
  1. Sjekk at du har fått en en e-post fra oss med bekreftelse på forespørselen din. Dette er bekreftelse på at forespørselen din ble levert til utleieren eller forvalteren.
  2. Sjekk at det ikke ligger noe svar fra utleieren eller forvalteren av ferieboligen i e-postens søppelpostmappe.
  3. Endre innstillingene i e-posten din slik at innkommende meldinger fra adressen @messages.homeaway.com er tillatt.
Du kan også trekke tilbake bookingforespørselen din når som helst før den har blitt akseptert eller avslått. For å trekke tilbake en bookingforespørsel som venter på svar eller sjekke statusen på bookingen din, logg inn på feriegjestkontoen din og klikk på Mine reiser.