Hvorfor skal jeg bekrefte identiteten min? 
Dersom du bekrefter identiteten din vet utleiere og forvaltere av ferieboliger at du er en ekte gjest, noe som øker både tilliten de har til deg og sannsynligheten for at bookingforespørselen blir akseptert.

Må jeg bekrefte identiteten min flere ganger?
Dersom du oppretter en feriegjestkonto som du bruker når du sender bookingforespørsler, trenger du kun å bekrefte identiteten din én gang. 

Hvilken type informasjon trenger jeg for å bekrefte identiteten min?
For å få bekreftet identiteten din vil vi kunne be deg om å verifisere personopplysninger som for- og etternavn, e-postadresse, telefonnummer, adresse og fødselsdato.

Hvilke personopplysninger blir delt med utleieren eller forvalteren av ferieboligen?
Personvern er viktig for HomeAway. Utleiere og forvaltere av ferieboliger vil ikke kunne se noe mer enn at du er en verifisert feriegjest. Som i alle andre bookingforespørsler blir den grunnleggende kontaktinformasjonen din (e-post og telefonnummer) delt med utleieren eller forvalteren av ferieboligen slik at dere kan holde kontakten angående oppholdet ditt. 

Må jeg bekrefte identiteten min for å kunne bruke nettstedet eller booke en feriebolig?
Foreløpig er det ikke påkrevd å ha bekreftet identiteten sin for å kunne bruke nettstedet eller booke en feriebolig. Bekreftet identitet øker imidlertid tilliten utleieren eller forvalteren av ferieboligen har til deg, og dermed også sjansen for at bookingforespørslene dine godkjennes. Merk at hvis du bestiller en eiendom i Spania, er det lovpålagt å fremlegge ID. 

Jeg har mottatt en beskjed om at informasjonen min ikke kunne bekreftes på nåværende tidspunkt. Hva betyr det? 
Bookingforespørselen din er sendt til utleieren eller forvalteren av ferieboligen, men vi kunne ikke bekrefte informasjonen på nåværende tidspunkt. Det kan hende du vil måtte verifisere informasjonen din på nytt neste gang du sender en bookingforespørsel.