Koden du fikk, fungerer ikke.
Sørge for å åpne tekstmeldingen. Hvis telefonen din er låst, kan nummeret som vises på startskjermen, lett forveksles med verifikasjonskoden. Du må åpne tekstmeldingen for å vise en sekssifret verifikasjonskode.

Koder er bare gyldige i 30 minutter. Hvis det er mer enn 30 minutter siden du fikk koden, må du be om en ny kode.

Du har ikke fått verifikasjonskoden.
Overføringen av verifikasjonskoden går normalt på sekunder, men kan ta opptil et minutt.
Hvis du ikke får koden via SMS/tekstmelding, prøv å hente koden ved å bruke alternativet for kall til telefonen.
                                                                                                                                                            
Du blir bedt flere ganger om å skrive inn bekreftelse med to faktorer fra samme enhet.     
Sørg for å merke av i avmerkingsboksen Husk denne enheten. Hvis du bytter nettleser, kan du få flere spørsmål om bekreftelse med to faktorer fra den samme enheten. Bekreftelse med to faktorer ser både på enheten og nettleseren du bruker til å logge på. Hvis du ofte bytter mellom flere nettlesere, anbefaler vi at du tar deg tid til å godkjenne dem alle for å slippe slike utfordringer heretter.

Du bruker den samme koden på flere enheter.
Du kan ikke bruke den samme koden på flere enheter. Når du logger på kontoen din fra en ny enhet, må du be om og skrive inn en unik verifikasjonskode.

Har du fremdeles problemer?
Hvis du blir utestengt fra kontoen eller fremdeles opplever problemer med bekreftelse med to faktorer, må du ringe kundestøtte og be om hjelp. Du når kundestøtteteamet vårt ved å klikke på Kontakt oss-knappen.