Vanlige problemer med kredittkort: 

Se til at informasjonen om kredittkortet og betalingen er korrekt, at kortet ikke er utløpt og at utgiftene for bookingen ikke overskrider kortets kredittgrense. Enkelte banker kan begrense muligheten for å betale online, eller kan blokkere transaksjoner for å beskytte mot mulig svindel. Kontakt banken din hvis du fremdeles har problemer etter at du har verifisert kredittkort- og betalingsinformasjonen. 

Andre mulige årsaker til at betalingen ikke går gjennom: 

Sjekk at du har huket av for å godkjenne leiekontrakten, at datoene du ønsker å booke fremdeles er ledige og at betalingsforespørselen eller reservasjonen ikke er kansellert. Pass på at du ikke klikker på knappen for å utføre betalingen mer enn én gang. Det kan ta flere minutter før betalingen går gjennom etter at du har booket. 

Etter at du har løst eventuelle problemer som hindret betalingen fra å gå gjennom, må du vente minst to timer før du prøver å utføre en ny betaling. Du kan også prøve å bruke en annen nettleser eller å slette cache og cookies før du gjentar betalingen.

Land hvor betalingen ikke kan behandles:

For enkelte ferieboliger er det ikke mulig å betale fra visse land. Din online betalingsforespørsel kan ikke gjennomføres dersom banken din befinner seg i et av følgende land:
  • Afghanistan
  • Albania
  • Algerie
  • Angola
  • Den sentralafrikanske republikk
  • Tsjad
  • Elfenbenskysten
  • Cuba
  • Den demokratiske republikken Kongo
  • Iran
  • Irak
  • Libya
  • Myanmar
  • Nigeria
  • Nord-Korea
  • Pakistan
  • São Tomé og Príncipe
  • Saudi-Arabia
  • Somalia
  • Sudan
  • Syria
Kontakt vår kundeservice for ytterligere hjelp.